Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kid Icarus: Uprising: Online

 :: Forum :: Blogs

Ga naar beneden

290412

Bericht 

Kid Icarus: Uprising: Online Empty Kid Icarus: Uprising: Online




Kid Icarus: Uprising. Een geweldig spel, een echte aanrader. Heb je de Solo Mode uitgespeeld? Wees gerust, er is nog een MultiPlayer waar je enorm van gaat genieten.

Uiteraard wil je zoveel mogelijk mensen kunnen doden, vooraleer de tijd op is of de engel van een team sterft. Deze Guide zal je een aantal tips geven om jou daarbij te helpen.

- Zoek het type wapen uit dat je het beste ligt. Je kunt uit 9 categorieën kiezen, en in die negen categorieën zijn er nog tal aan wapens. In iedere categorie maar liefst 12. Mijn persoonlijke favorieten zijn Claws en Clubs.

Kid Icarus: Uprising: Online 270px-IcarusClaws
Claws. Mijn persoonlijke favoriet. Dit soort wapens zijn geschikt voor aanvallen van dichtbij, en laten je sneller voortbewegen dan andere wapens.

Kid Icarus: Uprising: Online 326px-Clubs
Clubs hebben de hoogste aanvalskracht van alle wapens. Ze kunnen niet onafgebroken vuren, maar kunnen met hun gigantisch opgeladen schoten dwars door obstakels heen.

Kid Icarus: Uprising: Online 1vju9
Orbitars. Hun aanvalsbereik is vrij groot, en ze schieten twee schoten tegelijk af, waardoor je meer kans hebt op raken.

Kid Icarus: Uprising: Online 252px-IcarusBlade
Blades. Een Blade wordt gebruikt voor zowel aanvallen van dichtbij als ver af, maar ze blinken nergens écht in uit.

Kid Icarus: Uprising: Online 2ewcz2v
Palms. Palms hebben een kort bereik en zijn niet zo krachtig, maar hun schoten vliegen vanzelf op vijanden af.

Kid Icarus: Uprising: Online Ofnaxh
Bows. Een wapen met een zeer groot bereik, dat krachtige schoten kan afvuren.

Kid Icarus: Uprising: Online Eq00m
Arms. Arms hebben het kleinste bereik van alle wapens, maar zijn ontzettend sterk van dichtbij.

Kid Icarus: Uprising: Online 6s5lwi
Staffs. Staffs zijn redelijk zwak van dichtbij, maar van ver zijn ze uitmuntend sterk, en hebben ze een uitzonderlijk groot bereik.

Kid Icarus: Uprising: Online 294qkvr
Cannons. Cannons vuren schoten af die ontploffen wanneer hun doel wordt bereikt. Hun schoten kaatsen tegen de muren aan, wat ze enorm handig maken in kleine ruimtes.

Eenmaal je een goed wapen hebt gevonden, kunnen we over naar de volgende tip.

- Fuseer wapens. Door wapens te fuseren combineer je bepaalde stats van wapens en creëer je een geheel nieuw wapen.

Het soort wapen dat je krijgt als je twee soorten wapens fuseert is steeds gelijk. Stel dat ik een Blade en een Staff fuseer, kom ik steeds Claws uit.

Kid Icarus: Uprising: Online Weapons_Chart_Small

Ben je op zoek naar een specifiek wapen? Dan kun je dit schema gebruiken!

Kid Icarus: Uprising: Online 2gxr53p

Ik zal het systeem illustreren met een voorbeeld. Het ID Nummer van de Ancient Staff is 5, dat van een Burst Blade 2. Tel dat op, en je komt 7 uit. Blade + Staff = Claws. Dus dat wil zeggen dat ik nummer 7 van de Claws moet nemen. Nummer 7 is Raptor Claws, dus als ik deze twee fuseer, krijg ik Raptor Claws.

Wanneer het getal 12 wordt overschreden, trek je 12 af van de som van beide ID's. Fuseer ik een Dark Pit Staff (ID 11) met Gaol Blade (ID 12), kom ik 23 uit. Ik doe 23 - 12, dus kom ik 11 uit. Staff + Blade = Claws, dus bekom ik Viridi Claws.

Nu over naar de volgende tip.

- Gebruik de omgeving in je voordeel. Wanneer je een Staff hebt, ga dan op een hoge plaats staan waar weinig mensen komen en waar je goed kunt richten op je vijanden. Wanneer je een engel bent, verstop je dan, of als je in Rail Temple bent, gebruik dan de Grind Rails om continu rond te lopen. Dit maakt je moeilijk om te raken. In Lava Basin kun je mensen in de lava slaan, waardoor ze direct dood gaan. Dit zijn maar enkele van de vele voorbeelden.

- Gebruik Powers. Powers kunnen je op verscheidene manieren helpen. Word onzichtbaar en sluip naar je vijand toe om hem een paar rake klappen te geven, vlucht op een topsnelheid, ontketen een meteorietenregen, gebruik een gigantische laser, absorbeer je vijanden in een zwart gat, ...

- Combineer Powers. Zo heb je Slip Shot + Autoreticle, waar je krachtige schoten door de muur kunt laten vliegen.

- Vlucht als het nodig is. Dit geldt dubbel als je engel bent. Beter weglopen dan dood gaan.

- Help je teamgenoten. Je zult merken dat je dubbel zo sterk bent als je in groep aanvalt, dan dat je alleen op de vijand afgaat.

- Ga op zoek naar de Daybreak Parts. Indien je ze alle drie hebt, kun je een krachtige aanval op je tegenstander doen. Is je tegenstander op dit moment in Angel Mode, dan zal hij een boel schade oplopen.

- Kom je onderweg een voorwerp tegen zoals een tornado, een Tempura of Eggplant Bomb,... tegen, maak er dan handig gebruik van.

Ken je zelf nog een aantal tips? Plaats ze hier!


Laatst aangepast door arnedebouvere op zo apr 29, 2012 8:46 pm; in totaal 2 keer bewerkt
arnedebouvere
arnedebouvere
Beheerders
Beheerders

Aantal berichten : 273
Registratiedatum : 01-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Deel dit bericht op: reddit

Kid Icarus: Uprising: Online :: Commentaren

UltimateNintendoFan

Bericht zo apr 29, 2012 8:08 am van UltimateNintendoFan

Ik zou ook nog wat zeggen over Daybreak. Knipoog

Terug naar boven Ga naar beneden

arnedebouvere

Bericht zo apr 29, 2012 8:42 pm van arnedebouvere

UltimateNintendoFan schreef:Ik zou ook nog wat zeggen over Daybreak. Knipoog

Ow, ja. Is ook best een belangrijk iets in MultiPlayer.

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  van Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 :: Forum :: Blogs

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum